• Senzatie de oboseala tot timpul? - Sfaturi pentru un somn linistit

    Senzatia de oboseala pe care o simtiti atunci cand nu dormiti, va poate face sa deveniti iritabil si sa experimentati concentratie redusa. Daca gasiti ca suferiti de nopti nedormite si va simtiti obosit tot timpul, aici sunt cateva sfaturi utile pentru a va ajuta sa dormiti mai bine.

    • Pastrati-va ocupat. Faceti exercitii fizice in mod regulat, dar nu inainte de culcare, pentru a lasa organismul sa se linisteasca.
    • Spuneti NU cafeinei. Evitati ceaiul, cafeaua si produsele care contin cafeina, cum ar fi ciocolata, inainte de culcare.
    • Nu beti alcool. Nu beti mult alcool inainte de a merge la culcare. Desi actioneaza ca un depresor la inceput, permitandu-va sa adormiti mai repede, el actioneaza ca un stimulent mai tarziu, ceea ce inseamna ca va veti trezi mai des.
    • Creati-va un program. Creati o rutina de somn prin incercarea de a adormi si de a va trezi la aceeasi ora in fiecare zi. Ati putea inregistra chiar si tiparele de somn intr-un jurnal pentru a va ajuta sa stabiliti atunci cand apar probleme de dormit.
  •  

    • Limitati dormitul doar in dormitor. Incercati sa asociati dormitorul cu somnul. Asigurati-va ca este o camera comfortabila si calma, si a carei temperatura nu este prea calda sau prea rece...un loc unde va puteti relaxa.
    • Nu va faceti griji. Daca nu puteti dormi, nu va faceti griji. Ridicati-va si faceti ceva calmant si placut cum ar fi sa ascultati muzica sau sa cititi. Nu incercati sa va fortati inapoi la somn pana cand va simtiti somnoros.
    • Un pahar de lapte cald inainte de culcare. Laptele contine triptofan, care ajuta la calmarea creierului si va permite sa dormiti mai bine.

    Sleepaid este pentru tratamentul insomniei de scurta si lunga durata,
    si nu ar trebui sa fie utilizat in mod continuu pentru mai mult de 30 de zile.

«
»
somnifere sleepaid